- έφτιαξαν τα δικά τους ηλεκτρικά κυκλώματα
- άναψαν το λαμπάκι τους με επαφή στους πόλους της μπαταρίας
- άναψαν τα λαμπάκια σε σύνδεση σε σειρά αλλά και παράλληλη
- έβαλαν διακόπτες και έπαιξαν με ανοιχτό και κλειστό κύκλωμα
- δημιούργησαν όμως και ηχητικά και κινητικά αποτελέσματα όπως
- σφύριγμα
- μοτέρ
- κόρνα
- σφυρίχτρα
- έβαλαν σε κίνηση τον δίσκο του Νεύτωνα και δημιούργησαν προεκτάσεις στην ενότητα “φως”
- έβαλαν σε κίνηση τα ρομποτάκια τους, που έφτιαξαν μόνοι τους
Οι στόχοι της ενότητας επιτεύχθηκαν
- με βιωματική και παιγνιώδη προσέγγιση,
- με ομαδοσυνεργατική διδασκαλία που έδωσε κίνητρα και ανατροφοδότηση σε όλες τις ομάδες,
- με παρατήρηση,
- καταιγισμό ιδεών,
- γνωστική σύγκρουση,
- ανακοίνωση αιτιών των αποτελεσμάτων,
- συμπεράσματα καθώς και πρακτική εφαρμογή σε καταστάσεις της καθημερινής ζωής πέρα από τη σχολική ύλη.
Οι μαθητές και μαθήτριες του Ε2 έκαναν το μάθημα των ηλεκτρικών κυκλωμάτων παιχνίδι!