the_little_prince_poster
Πόστερ μαθητών

Μέσα από την ανάγνωση του λογοτεχνικού έργου «ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ» επιδιώκεται οι μαθητές:

  • Να συνειδητοποιήσουν τα στοιχεία για τα οποία το βιβλίο είναι πάντοτε επίκαιρο σε όλες τις εποχές και σε όλες τις χώρες αν και γράφτηκε πριν 72 χρόνια.
  • Να εντοπίζουν τα σύμβολα που κρύβει ο συγγραφέας πίσω από μορφές ή στοιχεία ή φράσεις που χρησιμοποιεί και να τα ερμηνεύουν καθώς και να κατανοούν τα διαχρονικά του μηνύματα.
  • Να αναγνωρίζουν τα στοιχεία που συνδέουν τη ζωή του συγγραφέα με το περιεχόμενο του έργου του.
  • Να προβληματιστούν για θέματα που θίγονται όπως η αξία της φιλίας και της αγάπης.
  • Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που απασχολούν το σύγχρονο άνθρωπο όπως οι ανθρώπινες σχέσεις και οι αξίες της ζωής.

Ενδεικτικές Εργασίες:

Δραματοποίηση μιας σκηνής από το έργο, δημιουργία χορογραφίας από ομάδα μαθητριών, εικονογράφηση σκηνών από το βιβλίο, εντοπισμός μουσικών κομματιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μουσική επένδυση σε ανάγνωση αποσπασμάτων και ηχογράφηση της προσπάθειαs αυτής, κατασκευή σε μακέτες του πλανήτη του Μικρού Πρίγκιπα, των αστεροειδών καθώς και των τόπων που επισκέφθηκε στη γη. Δημιουργία με πηλό των πρωταγωνιστών και όλων των «μορφών» του βιβλίου. Δημιουργία ενός αφιερώματος στην ιστοσελίδα του σχολείου μας για το συγγραφέα και το βιβλίο του. Σχεδιασμός animation που θα παρουσιαστεί σε μαθητικό συνέδριο πληροφορικής τον Απρίλιο. Και άλλα πολλά επειδή οι μαθητές μας, τα παιδιά μας και μόνο αυτά, ξέρουν τι ψάχνουν να βρουν?

Τμήμα: Ε2

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Κατερίνα Βουλώνη, Δέσποινα Ζιώγα, Μαρία Φιλιπποπούλου

“Ο μικρός πρίγκιπας του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ”: Πολιτιστικό πρόγραμμα 2014-2015

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *