License: CC0 Public Domain
Πηγή: http://pixabay.com/ – License: CC0 Public Domain

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου και τρίτου τριμήνου στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης, μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας ασχοληθήκαμε με το θέμα της κυκλοφοριακής αγωγής, με σκοπό να μυήσουμε  τους μαθητές μας στους βασικούς κανόνες της.

Βασικός μας στόχος είναι να μάθουν να ξεχωρίζουν και ν? αντιμετωπίζουν τους κινδύνους στους δρόμους και να καλλιεργήσουν το, έμφυτο σε κάθε άνθρωπο, ένστικτο της αυτοπροστασίας.

  • Ν? αποκτήσουν έτσι σωστή γνώση των κανόνων κυκλοφορίας για πεζούς και οδηγούς.
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες, ώστε να είναι σε θέση ν? αντιδρούν σωστά σε έκτακτες περιπτώσεις και να έχουν σωστή συμπεριφορά στον δρόμο και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
  • Ν? αναπτύξουν κριτική σκέψη ώστε να αξιολογούν τις συνέπειες της κακής οδικής συμπεριφοράς τους.
  • Να μάθουν τρόπους βελτίωσης της ικανότητας προσανατολισμού.
  • Να προάγουν τη γλωσσική ικανότητα, τη συνεργατικότητα και την κοινωνικότητά τους.
  • Να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση, τον αυτοσεβασμό και την υπευθυνότητά τους, ώστε να παρεμβαίνουν ενεργά στην παραβίαση κανόνων οδικής συμπεριφοράς των πολιτών και στη διόρθωσή τους.
  • Να ενθαρρυνθούν οι μαθητές για ν? αναλάβουν πρωτοβουλίες, ώστε να επηρεάζουν ορθά το σχολικό, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον τους σε θέματα οδικής ασφάλειας.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αλεξίου Θεοδοσία

Κυκλοφοριακή Αγωγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *